Sociale Teams Helmond

Mareen Timmermans

Vanaf morgen zal Mareen weer aanwezig zijn op Talentrijk. Zij is iedere donderdag van 8.30u tot 9.30u aanwezig en zit in de teamkamer.

Hieronder een berichtje dat ze zich voorstelt.

Hoi allemaal,

Ik wil me graag even aan jullie voorstellen. Ik ben Mareen Timmermans en ik ben de contactpersoon van Sociale Teams Helmond voor jullie school.

Je kunt bij mij terecht voor verschillende vragen, ik noem een paar voorbeelden:

Je hebt een vraag over de opvoeding van je kind(eren).

Je hebt een vraag over het gebruik van de mobiele telefoon van je kind, het gamen, op tijd naar school komen, op tijd naar bed gaan.

Je kind heeft moeite met vriendjes maken.

Er is ruzie thuis wat je niet fijn vindt.

Je hebt zelf een vraag over bijvoorbeeld geld, werk, wonen, niet lekker in je vel zitten.

En zo zullen er vast nog veel meer vragen zijn waar we het samen over kunnen hebben.

Je kunt me opzoeken zodat we samen eens kunnen gaan kijken hoe we jou of je kind verder zouden kunnen helpen. Ook mag je natuurlijk binnenlopen als je gewoon nieuwsgierig bent naar wie ik ben, zodat we kennis met elkaar kunnen maken.

Hopelijk zien we elkaar snel!

Met vriendelijke groet,

Mareen Timmermans